Za telefon tylko na poczcie

Telekomunikacja Polska nie zamierza kontynuować możliwości opłacania rachunków telefonicznych w biurach obsługi klienta i chce aby za telefon płacono na poczcie. Niestety, wiąże się to z koniecznością wniesienia dodatkowej opłaty kosztów przekazu.

Telekomunikacja Polska nie zamierza kontynuować możliwości opłacania rachunków telefonicznych w biurach obsługi klienta i chce aby za telefon płacono na poczcie. Niestety, wiąże się to z koniecznością wniesienia dodatkowej opłaty kosztów przekazu.

W biurach obsługi klienta znikną kasy. Same biura prawdopodobnie tez nie będą istniały wiele dłużej. Telekomunikacja dąży bowiem do wprowadzenia wyłącznie telefonicznej obsługi klienta.

Początki tej rachunkowej rewolucji będą przyjemne - zgodnie z umowa pomiędzy TP S.A. a pocztą przez pierwsze trzy miesiące nie będzie żadnych dopłat przy płaceniu na poczcie. Jednakże już we wrześniu skończą się wszystkie ulgi. Poczta będzie normalnie pobierać opłatę manipulacyjną - obecnie wynosi ona 99 groszy.

Przedstawiciele TP S.A. zapowiadają, że to nie jedyne zmiany, jednak ich reszta ma być już tylko korzystna dla klienta. Zgodnie z sugestiami mają stanieć rozmowy międzynarodowe, a być może także połączenia z telefonów stacjonarnych na komórkowe.

Reklama
RMF/INTERIA
Dowiedz się więcej na temat: Orange Polska S.A. | telekomunikacja | telefon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy