Zmiany na stronie WWW Dialogu

Pod adresem www.dialogok.pl od kilku dni działa nowy serwis internetowy DIALOGu. Prace nad zmianą wizerunku stron www firmy rozpoczęły się w sierpniu br. Ich efektem jest zupełnie nowa szata graficzna, zawartość i funkcjonalność. Nowa witryna internetowa DIALOGu integruje dwa dotychczas funkcjonujące serwisy: ogólny www.dialogok.pl oraz poświecony usługom internetowym www.dialog.net.pl .

Pod adresem www.dialogok.pl od kilku dni działa nowy serwis internetowy DIALOGu. Prace nad zmianą wizerunku stron www firmy rozpoczęły się             w sierpniu br. Ich efektem jest zupełnie nowa szata graficzna, zawartość             i funkcjonalność. Nowa witryna internetowa DIALOGu integruje dwa dotychczas funkcjonujące serwisy: ogólny www.dialogok.pl oraz poświecony usługom internetowym www.dialog.net.pl .

Nowy serwis internetowy DIALOGu cechuje maksymalne uproszczenie drogi dotarcia do informacji. Projektując strony zadbano przede wszystkim o jasną i prostą nawigację oraz logiczne ścieżki dostępu do poszczególnych obszarów tematycznych. Poszukiwanie informacji ułatwia aktywna mapa serwisu, lokalizer (czyli dokładny opis miejsca, w którym internauta w danym momencie się znajduje), szczegółowe menu na każdej podstronie oraz dwie wyszukiwarki: jedna ogólna, obejmująca cały serwis oraz druga w sekcji Biura Prasowego dotycząca informacji dla dziennikarzy.

Reklama

Opis oferty DIALOGu podzielono na trzy główne działy: DialogDom (dla klientów indywidualnych), DialogBiznes (dla klientów instytucjonalnych) oraz Internet (dla internautów). Nowością są kalkulatory pozwalające na porównanie planów taryfowych i wybór najkorzystniejszego sposobu rozliczeń. W serwisie nie zabrakło także informacji przedstawiających DIALOG poprzez pryzmat jego największych sukcesów, osiągnięć, doświadczeń i atutów.

Ponadto, dzięki umowie partnerskiej podpisanej z portalem telekomunikacyjnym Kopernik.pl, strony DIALOGu wzbogacone są o aktualności z branży telekomunikacyjnej.

Po raz pierwszy w serwisie DIALOGu pojawiło się wirtualne Biuro Prasowe - sekcja przygotowana w celu ułatwienia pracy dziennikarzom. Znajdą oni tutaj zawsze aktualną notę o firmie, informacje prasowe i ich archiwum sięgające 1999 roku, serwis fotograficzny ze zdjęciami Zarządu, siedzib Regionów i Biur Obsługi Klienta. W sekcji Biura Prasowego funkcjonuje również Newsletter - aplikacja, dzięki której po dopisaniu swojego adresu elektronicznego do listy wysyłkowej można otrzymywać informacje o wszystkich nowościach.

Nowe strony DIALOGu warto odwiedzić jeszcze z jednego względu. To jedyny w Polsce serwis na którym nie ma zdjęć agencyjnych. "Fotografie zamieszczone w serwisie pokazują pracowników firmy - w ich codziennej pracy, przy biurkach, komputerach i dokumentach. "Mamy nadzieję, że dzięki temu nasi abonenci poznają nas bliżej, a jednocześnie strona będzie wyjątkowa również dla nas samych" - mówi Małgorzata Skórska.

Już wkrótce serwis rozszerzy się o kilka nowych sekcji: wirtualną wycieczkę po firmie, "DIALOG po godzinach" z elektronicznymi gadżetami oraz "Tele To i Owo" - realizowane przy współpracy portalu Kopernik.pl - z informacjami, ciekawostkami i poważnymi analizami z branży telekomunikacyjnej w Polsce i na świecie.

Jeszcze w tym roku ruszy również "Obsługa on-line" - zaczątek internetowego Biura Obsługi Klienta. Pierwszym wdrożonym modułem będzie "Twój Rachunek" - aplikacja pozwalająca internautom korzystającym z usług DIALNET Co Dzień, DIALNET Co Noc i DIALNET cdi na dokładną analizę rachunku, sprawdzenie salda aktualnego zadłużenia i obejrzenie pełnej historii połączeń.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | dialog | serwis internetowy | serwis
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy