Etykieta w biznesie
Kto powinien pierwszy wchodzić do windy w biurowcu: kobieta czy mężczyzna? Kto pierwszy powinien podać rękę na spotkaniu biznesowym: szef czy może gość?
Zasady savoir-vivre`u są bardziej skomplikowane niż niejedna ustawa. Czy jest nam to w ogóle do życia potrzebne? Na czym polega kreowanie wizerunku pracowników?
Co można zdziałać strojem, makijażem? O czym świadczy podanie ręki w taki a nie inny sposób? Co sprawia największy problem dzisiejszym biznesmenom?
W jaki sposób rozmawiać przez telefon, by nie zostać uznanym za niekulturalnego? Jak uniknąć pretensji? W jaki sposób powinna wyglądać wizytówka i czy można "wytrenować" pracowników tak, by nie zawiedli podczas biznesowego spotkania?
Czy podarunki są czymś odpowiednim w tej sferze życia i jak powinno ubierać się do biura?
Zobacz fragmenty programu, w którym rad i wskazówek udzielała trenerka tej niezwykłej sztuki - Bożena Klepek - specjalistka zasad savoir vivre`u.