NEONET - duże zmiany na 16. urodziny firmy

NEONET, ogólnopolska sieć sklepów AGD/RTV/IT/GSM, właśnie obchodzi swoje 16. urodziny. Z tej okazji zmienia system identyfikacji wizualnej, podkreślając wagę dialogu z klientem, wzmacnia działania w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz przygotowuje promocje jako urodzinowe niespodzianki.

Historia tej polskiej marki sięga 2003 roku, kiedy to powstał pierwszy stacjonarny sklep NEONET we Wrocławiu. W ciągu kolejnych lat działalności firma realizowała strategię stabilnego rozwoju. Dziewięć lat temu marka rozszerzyła swoją działalność o sprzedaż internetową, stając się jedną z najpopularniejszych w Polsce platform online umożliwiających zakupy w segmencie AGD/RTV, laptopów i smartfonów. Dziś NEONET z powodzeniem działa zarówno w internecie, jak i  w sprzedaży stacjonarnej.

Reklama

- Skuteczne zarządzanie i nietypowy model biznesowy sprawiają, że w przeciwieństwie do konkurencji możemy mieć wygodnie zlokalizowane sklepy bliżej naszych Klientów, zapewniając im jednocześnie szeroki wybór dostępnych produktów i niskie ceny - tłumaczy Anna Walicka. - Dzięki temu Polacy  z małych miejscowości nie muszą pokonywać kilkudziesięciu kilometrów, aby kupić sprzęt elektroniczny wysokiej jakości w niskich cenach, skorzystać z elastycznych rat czy profesjonalnego serwisu, bo te dzięki nam są blisko ich domów - dodaje Anna Walicka.

Wśród najważniejszych urodzinowych niespodzianek firmy jest rozpoczęcie działalności Fundacji NEONET Pomagamy. Jedną z pierwszych inicjatyw organizacji dobroczynnej będzie program grantowy "Krok do rozwoju", skierowany przede wszystkim do dzieci, młodzieży i osób starszych. Instytucje, które zgłoszą chęć uczestnictwa w programie, będą mogły ubiegać się o wsparcie finansowe na realizację projektów mających realnie wpłynąć na poprawę jakości życia lokalnych społeczności, przy wykorzystaniu nowych technologii. - Chcemy, by działania Fundacji w ramach programu grantowego realizowane były przy współpracy  z organizacjami pozarządowymi oraz placówkami oświatowymi. Liczymy również na aktywny udział jednostek samorządu terytorialnego. Zachęcamy wszystkich, którzy mają głowy pełne dobrych pomysłów, do aplikowania. Działając wspólnie, będziemy mogli zrobić wiele dobrego dla lokalnej społeczności - mówi Agnieszka Majewska, prezes Fundacji NEONET Pomagamy.

W ramach nowego systemu identyfikacji wizualnej powstało między innymi nowe, odświeżone logo marki. - Szyldy zamontowane na salonach to podstawowy punkt styku komunikacji wizualnej z szerokim odbiorcą, dlatego skupiliśmy się na tym, aby wzmocnić wymowę znaku o ikonę dialogu, a następnie cały system stworzyć tak, aby rozwijał ten przekaz - tłumaczy Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny bna/ Brand New Attitude, pomagającej w zmianie.

Zmiany dotyczą również warstwy kolorystycznej i typograficznej. Wszystko zostało zaplanowane tak, aby identyfikacja wizualna układała się w przemyślaną i spójną całość. 

W obchody szesnastolecia działalności firmy wpisują się liczne działania prokonsumenckie, w tym dedykowane promocje.

Informacja prasowa/INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy