Netia: Jaki powinien być idealny operator?

Polscy operatorzy telekomunikacyjni powinni skupić się nie tylko na pozyskaniu klienta, ale także dbać o jego obsługę, gdy już podpisze umowę - wynika z badań sieci Netia.

Netia na swoim blogu filmowym podzieliła się informacjami na temat przeprowadzonych niedawno badań fokusowych, które wykonano wśród klientów Netii oraz klientów konkurencyjnych operatorów .

- Netia nie ma jednolitego wizerunku, jeśli chodzi o poziom obsługi klientów - obok pozytywnych opinii pojawiają się też negatywne - zdradza Renata Filipek-Baryłowska, dyrektor obsługi klienta w Netii.

Czym powinien charakteryzować się idealny operator telekomunikacyjny ? Musi po prostu dbać klientów przez cały czas. Według badań Netii, klienci oczekują przede wszystkim sprawnego kontaktu z operatorem oraz efektywnej obsługi. Istotne są także partnerskie relacje pomiędzy klientem a firmą oraz brak interwencji ze strony klienta.

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: operator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy