Play - lepiej niż przewidywano
Po pierwszych dwóch tygodniach działalności sieci Play, liczba klientów i sprzedaż jest zgodna z założeniami czwartego operatora - dowiedziała się "Gazeta Prawna".
Jarosław Bauc, prezes Polkomtela, powiedział "Gazecie Prawnej", że nowy operator zwiększył prognozę zapotrzebowania na usługi. P4 (operator sieci Play) odpłatnie korzysta z sieci Polkomtela (właściciel sieci Plus i Sami Swoi). Jak przewiduje "Gazeta Prawna", może to oznaczać, że Play może sprzedawać się znacznie szybciej, niż było to przewidziane w początkowych założeniach.
Oficjalne dane na temat sprzedaży usług Playa poznamy dopiero w czerwcu, jednak pierwsze nieoficjalne informacje nie są tak optymistyczne, jak wynika z wypowiedzi Jarosława Bauca. Sprzedawcy w pierwszych dniach premiery nie mogli nadążyć z kolejnymi zamówieniami, jednak po początkowej euforii, zainteresowanie siecią miało spaść. Pojawiły się także pierwsze negatywne komentarze klientów, którzy są rozczarowani wysokimi opłatami za transfer danych w internecie. Także niektóre z modeli oferowanych telefonów nie spotkały się z ciepłym przyjęciem. Osobną kwestią okazały się reklamy Playa - cześć potencjalnych abonentów nie zrozumiało dynamicznej i niesztampowej kampanii medialnej, która towarzyszyła startowi sieci.
- Uważnie słuchamy naszych klientów i wiemy, co w przyszłości poprawić - powiedział portalowi INTERIA.PL kilka dni po starcie czwartego operatora rzecznik prasowy Play, Marcin Gruszka.