TP rozwiązuje problem Netii
TP i Netia powołały zespół mający rozwiązać problemy klientów TP, którzy rozwiązując umowę z TP na dostęp do internetu nie zawarli umowy z Netią lub nie została ona zgłoszona.
W przypadku około 7 tys. wniosków złożonych przez klientów zgodnie z procedurą wynikającą z umów między operatorami, przejście do nowego operatora powinno odbyć się w terminie i bez większych problemów.
Niestety, jak wynika z informacji uzyskiwanych przez TP, zdarzają się przypadki w których klienci rozwiązując umowy z TP mogą zostać czasowo pozbawieni dostępu do Internetu, w wyniku braku skutecznego zawarcia umowy z operatorami alternatywnymi. Aby zminimalizować niedogodności związane z chwilowym brakiem możliwości korzystania z szerokopasmowego Internetu, TP zdecydowała się na utworzenie wspólnego z Netią zespołu roboczego, który będzie rozwiązywał te problemy.
Wszyscy klienci, którzy dotychczas nie podpisali umów z operatorami alternatywnymi, a których umowa z TP wygasła 14 lutego 2007 roku na skutek wypowiedzenia, mogą się zwracać do TP z prośbą o zgodę na cofnięcie oświadczenia woli. TP będzie się starać uwzględniać takie życzenia jeśli tylko będzie to technicznie możliwe (zwolnione porty mogły w międzyczasie zostać przydzielone nowym klientom).
PG