W co gra Play?
Strategia P4 opiera się na przekonaniu, że telefon komórkowy już dawno przestał być wyłącznie narzędziem komunikacji głosowej - zdradza "Gazecie Prawnej" przedstawiciel sieci Play.
- Dla nas komórka to także osobisty odtwarzacz plików multimedialnych, łączących dźwięk i obraz. Oferujemy możliwość korzystania ze wszystkich dobrodziejstw współczesnej elektroniki użytkowej, a więc ze słuchania muzyki cyfrowej, oglądania mobilnej telewizji, tworzenia własnej zawartości audiowizualnej i dzielenia się nią z innymi - mówi w "Gazecie Prawnej" Jacek Niewęgłowski, członek zarządu ds. strategii i rozwoju biznesu w P4.
Nowy polski operator liczy na pozyskanie przede wszystkim tych osób, które nie za dobrze czują się u swojego obecnego operatora. Z szacunków P4 wynika, że co roku ok. 5 mln klientów szuka nowej oferty telefonii komórkowej i zmienia teleoperatora.
To nie wszystkie założenia strategii firmy. Jak czytamy w "Gazecie Prawnej", operator sieci Play wraz z Netią współpracuje przy uruchamianiu oferty dla dużych klientów i dla firm z sektora małych i średnich firm.
P4 biznesowi proponuje m.in. terminale komórkowe, które można używać w ruchu, ale również na terenie przedsiębiorstwa, jako aparaty w telefonii stacjonarnej - zdradził w "Gazecie Prawnej" Jacek Niewęgłowski..
- Integracja usług telefonii stacjonarnej i komórkowej umożliwi klientom biznesowym osiągnięcie dużych oszczędności. Dodatkową korzyścią będzie wyższa jakość użytkowanej infrastruktury teleinformatycznej i usług telekomunikacyjnych - powiedział "Gazecie Prawnej" Niewęgłowski.