Cztery dni wcześniej

25 października (a nie 29, jak zapowiadano) będzie miała miejsce premiera nowego systemu operacyjnego Windows XP. Microsoft na promocję produktu wyda dwukrotnie więcej, niż przez cztery pierwsze miesiące kampanii marketingowej Windows 95. Wtedy firma kupiła prawa do piosenki Rolling Stones, zamieniła cały Empire State Building w świecącą reklamę, umieściła banner na pierwszej stronie Timesa, a także

25 października (a nie 29, jak zapowiadano) będzie miała miejsce premiera nowego systemu operacyjnego Windows XP. Microsoft na promocję produktu wyda dwukrotnie więcej, niż przez cztery pierwsze miesiące kampanii marketingowej Windows 95. Wtedy firma kupiła prawa do piosenki Rolling Stones, zamieniła cały Empire State Building w świecącą reklamę, umieściła banner na pierwszej stronie Timesa, a także

przygotowała ogromny show w Redmond, prowadzony przez jednego z najpopularniejszych komików amerykańskich, Jaya Leno. Wciąż trwają prace nad udoskonaleniem antypirackiego zabezpieczenia XP. Nie wiadomo także jeszcze, ile będzie kosztował nowy system. Data premiery jest jednak pewna - potwierdził to stanowczo wiceprezes Microsoftu Jim Allchin.

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: Nie wiadomo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama