Fly3D SDK 2.0

Firma Fly3D proponuje Fly3D SDK 2.0 Alpha 3 czyli napisany w C++ "silnik" do gier 3D, wykorzystujący OpenGL 1.1, DirectInput, DirectSound, DirectPlay w środowisku Windows. Nowa wersja ma m.in. edytor cieniowania, nowe możliwości związane z teksturami i obiektami.

Firma Fly3D proponuje Fly3D SDK 2.0 Alpha 3 czyli napisany w C++ "silnik" do gier 3D, wykorzystujący OpenGL 1.1, DirectInput, DirectSound, DirectPlay w środowisku Windows. Nowa wersja ma m.in. edytor cieniowania, nowe możliwości związane z  teksturami  i obiektami.

Fly 3D jest zgodne programowo z ActiveX i edytorami Quake. Daje użytkownikowi nowe formaty dla obiektów statycznych, animowanych "wierzchołkowo" (F3D) lub "szkieletowo" (K3G). Na razie jest to wersja "testowa" - pełna wersja ma pojawić się w czerwcu, zainteresowani mogą ją jednak już teraz pobrać stąd

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama