Genesys Express w Polsce

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., spółka będąca własnością Alcatela, ogłosiła wprowadzenie na polski rynek nowego produktu z zakresu CRM. Genesys Express to kompleksowe rozwiązanie pozwalające na stworzenie własnego multimedialnego Contact Center, w dowolnym małym lub średnim przedsiębiorstwie, w ciągu zaledwie jednego dnia.

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., spółka będąca własnością Alcatela, ogłosiła wprowadzenie na polski rynek nowego produktu z zakresu CRM. Genesys Express to kompleksowe rozwiązanie pozwalające na stworzenie własnego multimedialnego Contact Center, w dowolnym małym lub średnim przedsiębiorstwie, w ciągu zaledwie jednego dnia.

Najbardziej typowe pakiety oferowane przez Genesys:

Genesys Express Voice - pakiet składa się z rozwiązania Genesys Enterprise Routing,

zawierającego Framework, Reporting (CC Analyzer) and Monitoring (CC Pulse), Voice

Treatment Option (VTO), Contact Navigator Voice, bazy danych MSDE SQL2000 oraz

oprogramowanie innych producentów.

Genesys Express Multimedia - na pakiet składa się Genesys Express Voice oraz dodatkowo

E-Mail Management (do zarządzania korespondencją e-mail) i Contact Navigator Multimedia

(ujednolicony pulpit agenta do obsługi zarówno rozmów głosowych jak i e-maili).

Reklama

Obie wersje, wcześniej skonfigurowane i zintegrowane są już przygotowane do zainstalowania

na standardowym serwerze. Instalacja trwa zaledwie dwie godziny a pełna konfiguracja zajmuje

nie więcej niż dwa dni.

Więcej informacji na stronie www.genesyslab.com

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama