Gracze to przyjazne bestie

Wyniki badań, przeprowadzonych przez brytyjską firmę GameMore, przeczą stereotypowi gracza komputerowego jako odizolowanego od świata i ludzi geeka. Badania przeprowadzone wśród graczy wykazały, że ich przeważająca większość woli zmagania w systemie multiplayer niż przeciwko komputerowi.

Wyniki badań, przeprowadzonych przez brytyjską firmę GameMore, przeczą stereotypowi gracza komputerowego jako odizolowanego od świata i ludzi geeka. Badania przeprowadzone wśród graczy wykazały, że ich przeważająca większość woli zmagania w systemie multiplayer niż przeciwko komputerowi.

Zdaniem dyrektora technicznego GameMore Matta Bellringera wynika to z faktu, że jedną z głównych przyczyn, dla których ludzie grają, jest możliwość rywalizacji i współpracy z innymi osobami. Gra przeciw komputerowi nie przynosi tyle zabawy. Według Bellringera wyniki badań świadczą zatem o tym, że komputery stanowią raczej nowy sposób na wchodzenie w interakcje z innymi ludźmi, a nie na chowanie się przed nimi. Firma GameMore, która zajmuje się koordynowaniem imprez dla graczy w Wielkiej Brytanii, zamierza rozwinąć przeprowadzane badania, organizując sesje w całym kraju, umożliwiające uczestnikom nie tylko zmagania przed monitorem, ale także rzeczywiste spotkania. Firma ma zamiar zbadać, na ile wirtualne kontakty mogą przenosić się do ?realu?.

Reklama

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: zmagania | przyjazne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy