Microsoft dla emerytów

Nowa kampania Microsoftu "Aging Workforce" ("starzejąca się siła robocza") zyskała uznanie amerykańskich organizacji, zajmujących się starszymi i niepełnosprawnymi osobami. Punktem wyjścia tego projektu stały się badania, zamówione przez Microsoft w agencji Forrester Research.

Nowa kampania Microsoftu "Aging Workforce" ("starzejąca się siła robocza") zyskała uznanie amerykańskich organizacji, zajmujących się starszymi i niepełnosprawnymi osobami. Punktem wyjścia tego projektu stały się badania, zamówione przez Microsoft w agencji Forrester Research.

Wynika z nich, że z jednej strony 57% ogółu Amerykanów w wieku produkcyjnym korzysta na bieżąco z dobrodziejstw "dostępnej technologii". Z drugiej strony badania potwierdzają, że w USA, tak jak w innych krajach zachodnich, społeczeństwo się starzeje, przyrost naturalny jest niski, a ludzie chcą jak najdłużej pozostawać czynni zawodowo. Oznacza to proporcjonalny wzrost w obrębie populacji liczby osób cierpiących na przykład na kłopoty ze wzrokiem, słuchem czy sprawnością. Nowy projekt giganta z Redmond obejmuje wskazówki, opis oraz w przyszłości także rozwój technologii, pomagających w wydajnej pracy pomimo tych niedogodności. Więcej na temat "Aging Workforce" (po angielsku) znajdziesz na stronie WWW: http://www.microsoft.com/enable/aging/

Reklama

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama