Popularny Flash

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Global eMarketing, 96% polskich internautów ma zainstalowany na swoim komputerze plug-in do Flasha. Najnowsza, szósta wersja (MX) nie zdążyła się jeszcze rozpowszechnić w sieci na większą skalę. Najszerzej wykorzystywana jest wciąż wersja poprzednia, piąta.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Global eMarketing, 96% polskich internautów ma zainstalowany na swoim komputerze plug-in do Flasha. Najnowsza, szósta wersja (MX) nie zdążyła się jeszcze rozpowszechnić w sieci na większą skalę. Najszerzej wykorzystywana jest wciąż wersja poprzednia, piąta.

Wśród użytkowników systemu operacyjnego Windows popularność wersji 5 (60%) jest prawie o połowę większa niż wersji 6 (ok. 30%). Skala użycia pozostałych wersji, drugiej i trzeciej, jest znikoma, wynosząc łącznie 4,5%.

Wersja piąta cieszy się również największym powodzeniem wśród użytkowników MacOS’a (45%), i tylko na komputerach z zainstalowanym Linuxem jest inaczej: jedynie 21% "linuxowców" używa piątej wersji wtyczki, a najpopularniejszą wśród nich okazuje się być wersja jeszcze wcześniejsza, czwarta (ponad 60%).

Badanie przeprowadzono na próbie 20 000 internautów. Pełny tekst analizy dostępny jest w serwisie Ranking.pl: http://www.ranking.pl/rap.php?stat=flash

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy