Pokaż swoją pasję i wygraj spełnienie marzeń!

Kruger&Matz - polska marka elektroniki użytkowej- wystartowała z nową kampanią "It’s your life just take it". Jej głównym celem jest poszukiwanie oraz wspieranie ludzi z pasją - niezależnie od wieku, zawodu i rodzaju hobby. Ambasadorami projektu są Przemysław Saleta oraz Grzegorz "Iwan" Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych, zaś łowcą prawdziwych pasjonatów - Marcelina Zawadzka. Akcja to także konkurs, który wystartował 1 maja 2014. Uczestnicy na stronie www.itsyourlife.pl mogą prezentować, jak realizują ideę kampanii. Do wygrania sfinansowanie marzeń związanego z hobby zwycięzcy.

Projekt "It’s your life just take it" ma na celu zachęcenie wszystkich ludzi, niezależnie od wieku, miejsca zamieszkania czy płci, aby dzielili się z innymi swoimi zainteresowaniami. Kruger&Matz pragnie wspierać talenty i dawać ludziom szansę na realizację ich hobby, bowiem w życiu najważniejsza jest pasja.

Głównym elementem projektu "It’s your life just take it" jest platforma konkursowa na stronie www.itsyourlife.pl, za której pośrednictwem wszyscy zainteresowani mogą prezentować swoje pasje. Konkurs trwa od maja do września. Co miesiąc ze wszystkich zgłoszeń, wybieranych jest 5 najciekawszych, które dostają się do finału konkursu.

Reklama

Rejestracja zgłoszenia w projekcie jest bardzo prosta!

I etap: Należy wgrać film, czy zdjęcie,

II etap: Następnie należy dodać krótki opis: jaką mam pasję, jak towarzyszy mi w życiu - dajemy pełną dowolność. Ważne, aby ta opowieść była ciekawa i pokazywała Ciebie jako prawdziwego pasjonata danego hobby.

III etap: Nie wolno zapomnieć o pozostawieniu danych kontaktowych (mail, nr telefonu), aby Łowca Pasji, mógł Cię odnaleźć!

Poszukiwani są muzycy, sportowcy, artyści, wokaliści, podróżnicy, melomani, poeci... ludzie, którzy mają marzenia i nie boją się ich realizować. Z nadesłanych zgłoszeń zostaną wybrane najciekawsze osobowości prezentujące różnorodne talenty.

"Obecnie mamy już kilkaset zgłoszeń - od sadzenia kwiatów przez motocykle i spadochrony do konstruowania sportowego auta według własnego projektu. Zainteresowanie ludzi naszą akcją pokazuje, że jest mnóstwo fantastycznych i utalentowanych osób wokół nas, tylko trzeba im pomóc wyjść z cienia i dać zabłysnąć. Ja kreuję świat, który nazywa się Kruger&Matz, bo on jest moją pasją - wkładam w to całe moje życie i zapraszam do niego innych zgodnie z naszym hasłem przewodnim: It’s your life, just take it!" - powiedział Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz i pomysłodawca kampanii.

Już w czerwcu wyłonieni zostaną finaliści, którzy swoje zgłoszenia wysłali w maju. "Łowca Pasji", czyli Marcelina Zawadzka ruszy z kamerą na polowanie. Z wyjazdów powstaną materiały video oraz wywiady -  wszystkie będą dostępne na platformie projektu.

Ta kampania to spełnienie marzeń! Pasja determinuje nasz rozwój, wpływa na nasze życie, sprawia, że stajemy się lepszymi ludźmi. Osoby, które kochają to, co robią, są także inspiracją dla otoczenia. Moje życie skupia się na realizacji pasji, których z roku na rok ciągle przybywa. Kocham pracę z ludźmi i dla ludzi, udzielam się społecznie, ale jest też druga strony Marceliny, uzależnionej od adrenaliny! Szaleję na motocyklach, kitesurfingu, wakeboardingu, snowboardzie. Uwielbiam kurz i błoto, wiatr we włosach i prędkość. Wiem, że bez realizacji własnych zainteresowań, człowiek stoi w miejscu, a my chcemy pomóc ludziom, którzy potrzebują wsparcia do osiągnięcia celu. Szukamy pozytywnych osobowości, które zarażą swoją pasją i które chciałyby podzielić się z nami swoim życiem, a my odwdzięczymy się finansując spełnienie ich marzeń" - powiedziała Marcelina Zawadzka.

Na uczestników konkursu czeka wiele atrakcyjnych nagród (m.in. słuchawki, tablety i smartfony Kruger&Matz), w tym nagroda główna: sfinansowanie realizacji pasji zwycięzców.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy