Polskie gwiazdy już testują Xboxa 360!

Firma Microsoft przygotowała w poniedziałek 16 października przedpremierowy pokaz swojej konsoli Xbox 360.

Na imprezę, która odbyła się w "zazielenionym" z tej okazji Domu Dochodowym w Warszawie, przybyło ponad 150 zaproszonych gości, w tym znani muzycy, aktorzy, sportowcy i dziennikarze. Oficjalna premiera platformy ma odbyć się za dwa tygodnie, dokładnie w piątek 3 listopada.

Oficjalną część spotkania poprowadził Tomasz Kammel, który okazał się być świeżo upieczonym graczem. Całkowicie zaskoczony możliwościami Xboxa 360 prezenter oświadczył, że sprzęt będzie służył mu w czasie wolnym od pracy. Podobnego zdania byli też inni zaproszeni goście.

Platforma następnej generacji okazała się być źródłem inspiracji dla projektanta mody Macieja Zieńa, który ujawnił w trakcie przyjęcia swoją nową mini kolekcję. Zgromadzeni mieli też okazję uczestniczyć w specjalnych występach muzycznych Reni Jusis i AbraDaba.

Na kilkunastu konsolach było można sprawdzić m.in. strzelanki "Lost Planet" i "Call of Duty 2" oraz bijatyki "Ninety-Nine Nights", "Dead or Alive 4" i "Fight Night Round 3". W produkcje te na konsoli Xbox 360 grali m.in. Reni Jusis, Marcin Prokop, Oliwier Janiak, Jerzy Gruza, Maciej Dowbor, Rafał Mroczek, Borys Szyc, AbraDab, Mes, Pjus, WSZ, CNE, Dj Bart, DJ Zero, Tomasz Kammel, Bartek Królik i Marek Piotrowski z zespołu Sistars, Paweł Stasiak z zespołu Papa Dance, Bartosz Obuchowicz i Marcin Turski.

Po zapowiedziach pierwszych tytułów, jakie będą dostępne na Xboxa 360 w Polsce, takich jak: "Project Gotham Racing 3", "Kameo" i "Perfect Dark Zero", przedstawiono tajniki przekazu w technologii High Definition zapewniającej najwyższą obecnie rozdzielczość grafiki wideo. Zwrócono również uwagę na wielofunkcyjność urządzenia, bezprzewodowe kontrolery i opcje ograniczania przez rodziców treści, jakie będą wyświetlane podczas korzystania z gier.

"Przyznam, że jesteśmy mile zaskoczeni, jak wiele znamienitych postaci gra w gry komputerowe i wideo. Tym bardziej cieszę się, że wprowadzając konsolę Xbox 360 na polski rynek, daliśmy im więcej możliwości rozrywki w gronie przyjaciół" - powiedział Piotr Pągowski, dyrektor nowego działu Entertainment & Devices w polskim oddziale firmy Microsoft.

O nadchodzącym sukcesie konsoli Xbox 360 w Polsce był też przekonany Stefan Lampinen, dyrektor regionu EMEA w dziale Entertainment & Devices. Korporacja zamierza sprzedać do końca bieżącego roku 10 milionów konsoli Xbox 360 na całym świecie. Wraz z premierą platformy w Polsce, która odbędzie się dokładnie 3 listopada urządzenie, urządzenie będzie dostępne już w prawie 40 krajach.

W naszym kraju edycja wyposażona w dysk twardy 20 GB będzie kosztować dokładnie 1 599 zł, podczas gdy wersja pozbawiona tego dodatku będzie kosztować 1 199 zł.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy