Microsoft nakręci własne filmy

Wspólnie z amerykańskim magazynem rozrywkowym "Mean", dział Microsoftu odpowiedzialny za rozwój odtwarzacza Zune rozpoczął produkcję ośmioodcinkowego serialu komediowego pt. "Cinemash".

W liczących sobie od trzech do pięciu minut odcinkach prominentne gwiazdy mają się pojawiać w rolach, które zawsze chętnie odgrywają ponownie. Mowa tu o takich gigantach Hollywood jak Ben Kingsley, a także liczne młode gwiazdy amerykańskiego filmu, np. James McAvoy, Elizabeth Banks czy Kate Beckinsale.

Microsoft będzie oferował te filmy do pobrania nieodpłatnie w witrynie Zune Marketplace. Koszty mają być finansowane z reklam ? mówi Paul Davidson, dyrektor ds. treści platformy Zune.

Seria "Cinemash" ma się pojawić w maju. Producent oprogramowania chce przy tym pozyskać do współpracy także niezależnych producentów filmowych i wideo, którzy byliby zainteresowani produkowaniem programów dla odtwarzacza Zune.

Reklama

- Nie będziemy za to płacić żadnych gaży, jak to się przyjęło robić w programach telewizyjnych lub filmach reklamowych ? twierdzi Davidson. Dysponujemy za to dobrą publicznością dla młodych producentów filmowych - kwituje.

Microsoft od maja 2008 roku oferuje usługi wideo. Obecnie na świecie są 3 miliony właścicieli odtwarzacza Zune; dla porównania użytkowników iPoda jest około 170 milionów. W przyszłości materiały mają się pokazywać także w ramach oferowanej przez Microsoft usługi Xbox Live oraz na różnych stronach sieci MSN.

HeiseOnline
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy