Greenpeace kontra Facebook

Greenpeace właśnie rozpoczęła nową kampanię wymierzoną w najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie, czyli Facebooka. Każdy na świecie wie, że Facebook ma ponad 500 mln użytkowników i z każdym dniem przybywa ich coraz więcej.

Greenpeace właśnie rozpoczęła nową kampanię wymierzoną w najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie, czyli Facebooka. Każdy na świecie wie, że Facebook ma ponad 500 mln użytkowników i z każdym dniem przybywa ich coraz więcej.

Greenpeace właśnie rozpoczęła nową kampanię wymierzoną w najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie, czyli Facebooka. Każdy na świecie wie, że Facebook ma ponad 500 mln użytkowników i z każdym dniem przybywa ich coraz więcej.

Dlatego firma zdecydowała się na wybudowanie nowej serwerowni i tutaj swoje trzy grosze wsadziła organizacja ekologiczna Greenpeace.

Wiadomo nie od dziś, że serwery i ich układy chłodzenia pożerają niewyobrażalne ilości energii, która pochodzi ze spalania węgla. Nowe centrum, chociaż będzie o wiele bardziej zaawansowane technologiczne, to także zasilane ma być dzięki węglowi.

Reklama

Greenpeace chce, aby Facebook poważnie rozważył pomysł wykorzystania energii odnawialnej np. z farm wiatrowych. Greenpeace zmontował nawet filmik, który ma promować ich akcję wymierzoną przeciwko Facebookowi, możecie zobaczyć go poniżej. Ciekawe czy ten filmik największą popularność zbije właśnie poprzez rozpowszechnianie go na samym Facebooku? Taki Greenpeace'owy koń trojański... jak myślicie?

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy