Reklama Navy Seals

Tajemnicą dobrej i skutecznej reklamy jest pomysł. Często zamiast fajerwerków i efektów specjalnych wystarczy zastosowanie prostych środków, które dają wystarczająco jasny przekaz. Za przykład tego typu reklamy można uznać film promocyjny amerykańskich Navy Seals.

Tajemnicą dobrej i skutecznej reklamy jest pomysł. Często zamiast fajerwerków i efektów specjalnych wystarczy zastosowanie prostych środków, które dają wystarczająco jasny przekaz. Za przykład tego typu reklamy można uznać film promocyjny amerykańskich Navy Seals.

Tajemnicą dobrej i skutecznej reklamy jest pomysł. Często zamiast fajerwerków i efektów specjalnych wystarczy zastosowanie prostych środków, które dają wystarczająco jasny przekaz. Za przykład tego typu reklamy można uznać film promocyjny amerykańskich Navy Seals.

Twórcy reklamy zamiast pokazywać akcje zbrojne pełne dynamiki, huku i strzałów w wykonaniu komandosów marynarki postawili coś znacznie prostszego. Coś, co idealnie oddaje charakter i sposób działania Navy Seals.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy