Wydawcy nie chcą pop-up

Kilku znanych wydawców, w tym New York Times, Washington Post i Dow Jones & Co. (wydawca Wall Street Journal) podało do sądu firmę Gator Corp., oskarżając tę ostatnią o to, że umieszczając na ich stronach swoje rozwijane reklamy (pop-up) zrobiła to bez zezwolenia i w sposób naruszający zastrzeżone znaki towarowe i prawa własności.

Kilku znanych wydawców, w tym New York Times, Washington Post i Dow Jones & Co. (wydawca Wall Street Journal) podało do sądu firmę Gator Corp., oskarżając tę ostatnią o to, że umieszczając na ich stronach swoje rozwijane reklamy (pop-up) zrobiła to bez zezwolenia i w sposób naruszający zastrzeżone znaki towarowe i prawa własności.

Zdaniem oskarżycieli - zastosowane reklamy uniemożliwiają dostęp do informacji na serwisie i stwarzają u odwiedzających wrażenie, że jest to strona ogłoszeniodawcy a nie wydawcy.

Firma Gator dostarczająca reklamy na ok. 400 witryn internetowych stwierdziła że jej postępowanie nie narusza żadnego prawa i, ze rozważa skierowanie kontrwniosku do sądu

Dowiedz się więcej na temat: Washington Post | Wall Street Journal | reklamy | wydawcy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy