Nokia z Windowsem wkracza do Polski

4 lutego na polski rynek trafią Nokia Lumia 800 i Nokia Lumia 710, które są pierwszymi smartfonami Nokia z systemem Windows Phone. Na 2 tygodnie przed startem sprzedaży rusza kampania reklamowa pod hasłem "Niezwykły każdy dzień", w ramach której użytkownicy będą mogli sprawdzić, jak działają nowe urządzenia.

Lumia 800 wyróżnia się wyglądem, żywymi kolorami (niebieski, różowy i czarny) oraz funkcjami społecznościowymi i internetowymi, takimi jak dostęp do sieci społecznościowych, łatwe grupowanie kontaktów, zintegrowane wątki komunikacji i przeglądarka Internet Explorer 9. Model ten wyposażony jest w zaokrąglony ekran AMOLED 3,7" ClearBlack, procesor 1,4 GHz, aparat z funkcją udostępniania zdjęć i obiektywem marki Carl Zeiss, możliwość odtwarzania wideo w jakości HD, 16 GB wbudowanej pamięci oraz dostęp do usługi SkyDrive pozwalającej na przechowywanie zdjęć i dokumentów w "chmurze".

Nokia Lumia 710 umożliwia komunikację za pośrednictwem portali społecznościowych oraz liczne funkcje internetowe dzięki przeglądarce IE9. Smartfon ten jest dostępny w wersji białej i czarnej z tylnymi obudowami w kolorze czarnym, białym, niebieskim, różowym. Model Nokia Lumia 710 wyposażony jest w ten sam procesor 1,4 GHz z akceleracją sprzętową i procesor graficzny, co Nokia Lumia 800.

Obie słuchawki wyposażono także w funkcje opracowane z myślą o użytkownikach systemu Windows Phone: Nokia Nawigacja - bezpłatna nawigacja (PND) ze wskazówkami głosowymi i specjalnym menu samochodowym, a także Nokia Muzyka z MixRadio - bezpłatna, globalna aplikacja mobilna do strumieniowej transmisji muzyki za pośrednictwem kilkuset kanałów, włączając w to lokalny katalog i możliwość personalizacji kanałów. Nokia Muzyka ma także wbudowaną aplikację Koncerty, za pomocą której można wyszukiwać wydarzenia muzyczne w okolicy.

Reklama

Sugerowana cena detaliczna modelu Nokia Lumia 800 wyniesie 2249 złotych, a telefonu Nokia Lumia 710 - 1499 złotych.

"Niezwykły każdy dzień"

W ramach kampanii "Niezwykły każdy dzień" konsumenci będą mogli osobiście wypróbować nowe smartfony Lumia 800 i Lumia 710. W Krakowie, Łodzi i Warszawie pojawią się showroomy, w których można będzie przetestować obydwa modele, zapoznać się z ofertą akcesoriów oraz sprawdzić usługi Nokia Nawigacja, Nokia Muzyka i Transfer Kontaktów. Dodatkowo przez 10 miast Polski (Białystok, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Łódź, Lublin, Rzeszów, Katowice, Częstochowa, Opole i Zielona Góra) przejedzie specjalna ciężarówka Nokia, w której chętni również będzie można przetestować słuchawki. Ciekawostką będą również specjalne stanowiska w kształcie słuchawek Nokia udostępnione odwiedzającym na terenie galerii handlowych (Stary Browar w Poznaniu, Galeria Bałtycka w Gdańsku i Arkadii w Warszawie) oraz specjalna strefa na Lotnisku Chopina Warszawa-Okęcie.

"Rozpoczynająca się właśnie kampania "Niezwykły każdy dzień" to dla nas ważny krok, by na nowo pokazać czym jest Nokia" - mówi Robert Siewierski, General Manager Nokia Poland. "Kampania ta będzie się różnić od poprzednich naszych działań, podejmiemy szereg aktywności, dzięki którym konsumenci będą mieli okazję wypróbować nasze nowe produkty w ciekawy, angażujący sposób" - dodaje Robert Siewierski.

informacje prasowe/INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kampania reklamowa | Windows | Nokia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama