Apple stawia na rozszerzoną rzeczywistość

Apple zaczyna coraz mocniej zaczyna angażować się w technologie powiązane z wirtualną rzeczywistością. Firma widzi przyszłość w tej gałęzi rynku i chce traktować ją poważnie.

Cała sprawa związana jest ze zmianami bezpośrednio na stanowisku kierowniczym w Apple. Dział marketingu rozszerzonej rzeczywistości doczekał się nowego szefa, który ma być odpowiedzialny za popularyzację wspomnianego rozwiązania.

Nie jest to jednak nikt nowy: Frank Casanova pracuje dla Apple od 30 lat i ma naprawdę sporo doświadczenia w kontekście promocji nowych rozwiązań pochodzących bezpośrednio z Cupertino.

Bardzo możliwe, iż nowe rozwiązania związane z AR zobaczymy już podczas premiery tegorocznych flagowców amerykańskiego producenta.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Apple | rozszerzona rzeczywistość
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama