Drive Image 2002

Firma PowerQuest znany dostawca rozwiązań w zakresie zarządzania pamięcią masową, wprowadziła na rynek Drive Image 2002, najnowszą wersję oprogramowania do kopiowania dysku twardego. W razie awarii komputera zapewnia on bezpieczeństwo danych i programów na dysku twardym oraz umożliwia ich błyskawiczne odtworzenie.

Firma PowerQuest znany dostawca rozwiązań w zakresie zarządzania pamięcią masową, wprowadziła na rynek Drive Image 2002, najnowszą wersję oprogramowania do kopiowania dysku twardego. W razie awarii komputera zapewnia on bezpieczeństwo danych i programów na dysku twardym oraz umożliwia ich błyskawiczne odtworzenie.

W momencie awarii komputera użytkownik pragnie mieć pewność, że jest w stanie bezpiecznie odzyskać utracone dane. Jednakże większość osób nie ma zwyczaju tworzenia obrazów backupów systemu w celu zabezpieczenia danych na wypadek załamania się systemu. Drive Image 2002 łączy w sobie wiarygodność i efektywność swoich poprzedników z nowym, bardziej intuicyjnym interfejsem systemu Windows. Użytkownicy mogą teraz bez przełączania komputera w tryb DOS kopiować lub odzyskiwać partycje inne niż systemowa, oszczędzając tym samym czas. Drive Image 2002 jest bardziej elastyczny, gdyż dzięki opatentowanym rozwiązaniom umożliwia zapisanie kopii dysku na specjalnej partycji.

Reklama

Dzięki Drive Image 2002 nawet początkujący użytkownik może łatwo wykonać kopie zapasową dysku - także na płytach CD-ROM i CD-RW, oraz w dowolnym momencie przywrócić wcześniej zapisany stan komputera.

Drive Image 2002 zawiera również nowy eksplorator plików, który daje dostęp do plików w systemach FAT, FAT32, czy NTFS, także tych w ukrytych partycjach. Kopie dysku twardego mogą być łatwo przenoszone i usuwane, niezależnie od rodzaju partycji, na której je umieszczono.

Drive Image 2002 jest dostępny u dealerów lub u autoryzowanego dystrybutora oprogramowania PowerQuest w Polsce - SoftPoint Sp. z o.o.. Więcej informacji na temat Drive Image 2002 można zanaleźć pod adresem www.powerquest.com.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: użytkownik
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy