Program Saeco Premium Service rozszerzony

Tak jak dotychczas klienci, którzy kupią ekspresy Saeco Gran Baristo, Xelsis Evo, Exprelię Evo, a także dwa kolejne modele premium: GranBaristo Avanti i Incanto Executive, zostaną objęci bezpłatnym programem Saeco Premium Service, w ramach którego można zyskać szereg bezpłatnych usług.

Program Saeco Premium Service działa już prawie pół roku i dotychczas skorzystało z niego ponad 360 klientów
Program Saeco Premium Service działa już prawie pół roku i dotychczas skorzystało z niego ponad 360 klientówmateriały prasowe

Posiadacze wymienionych modeli ekspresów otrzymają pakiet powitalny, czyli półroczny zestaw akcesoriów do utrzymania ekspresu w dobrej kondycji. Częścią programu jest szkolenie przeprowadzone przez eksperta Saeco, które odbywa się w dogodnym terminie w domu klienta na jego własnym ekspresie. Przydać się to może zwłaszcza użytkownikom GranBaristo Avanti, które jest pierwszym na rynku ekspresem obsługiwanym z poziomu tabletu dzięki specjalnej aplikacji.

Uczestnicy programu Saeco Premium Service mogą też skorzystać z rocznego profesjonalnego przeglądu ekspresu. Interesującą usługą jest także door-to-door service, w ramach, której gdyby ekspres uległ awarii, specjalista Saeco odbierze go, a następnie dostarczy sprawny ekspres do domu.

Rekomendowane ceny ekspresów objętych SPS wynoszą:

Xelsis Evo HD8954/09 - 7699 pln

Xelsis Evo HD8953/09 - 7249 pln

Incanto Executive HD9712/01 - 7609 pln

GranBaristo Avanti HD8968/01 - 7159 pln

GranBaristo HD8965/01 - 5889 pln

GranBaristo HD8964/01 - 5439 pln

Exprelia Evo HD8857/09 - 5889 pln

Exprelia Evo   HD8855/09 - 5439 pln

Informacja prasowa/INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas