Dark Souls 3 odtworzony w Unreal Engine 4 wygląda pięknie

Jeden z grafików zajmujących się twórczością 3D – Benjamin G. Roach odtworzył część mapy Farron Keep z Dark Souls 3, używając Unreal Engine 4. Jak pisze sam autor założył sobie, że 90% finalnej wersji będzie wierną kopią oryginalnej lokacji, a pozostałe 10% to jego osobiste pomysły. Efekt jest świetny.

Jeden z grafików zajmujących się twórczością 3D – Benjamin G. Roach odtworzył część mapy Farron Keep z Dark Souls 3, używając Unreal Engine 4. Jak pisze sam autor założył sobie, że 90% finalnej wersji będzie wierną kopią oryginalnej lokacji, a pozostałe 10% to jego osobiste pomysły. Efekt jest świetny.

Jeden z grafików zajmujących się twórczością 3D – Benjamin G. Roach odtworzył część mapy Farron Keep z Dark Souls 3, używając Unreal Engine 4. Jak pisze sam autor założył sobie, że 90% finalnej wersji będzie wierną kopią oryginalnej lokacji, a pozostałe 10% to jego osobiste pomysły. Efekt jest świetny.  

A poniżej kilka porównań oryginał vs wersja w silniku UE4.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy