Rzeczywistość rozszerzona w kampanii SEGA

W centrach handlowych w Australii firma SEGA rozpoczęła kampanię DOOH wykorzystującą rzeczywistość rozszerzoną (Augmented Reality) za pomocą aplikacji na iPhone’a. Kampanie powstała we współpracy z firmą EYE.

W centrach handlowych w Australii firma SEGA rozpoczęła kampanię DOOH wykorzystującą rzeczywistość rozszerzoną (Augmented Reality) za pomocą aplikacji na iPhone’a. Kampanie powstała we współpracy z firmą EYE.

W centrach handlowych w Australii firma SEGA rozpoczęła kampanię DOOH wykorzystującą rzeczywistość rozszerzoną (Augmented Reality) za pomocą aplikacji na iPhone’a. Kampanie powstała we współpracy z firmą EYE.

Projekt powstał z okazji 20. rocznicy serii gier wideo Sonic the Hedgehog i premiery najnowszej części zatytułowanej Sonic Generations. Aplikacja Catch the Blue Blur umożliwia posiadaczom iPhone’ów zabawę, której celem jest znalezienie Sonica i zrobienie zdjęcia. Aplikacja zapowiada za pomocą dźwięku i sygnałów wizualnych. Gracze mogą zbierać punkty i wygrywać nagrody od firmy SEGA.

Reklama

Kampania potrwa do 12 grudnia. Aplikacja na iPhone’a 3GS i iPhone’a 4 jest dostępna w .

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy