Tańsze baterie, tańsze hybrydy

General Motors zdaje sobie sprawę z tego, że jego akumulatory Voltec, które są montowane do samochodów elektrycznych, muszą być tańsze i bardziej uniwersalne. Chodzi o to, że akumulatory są najdroższą częścią napędu elektrycznego i jeśli produkcja ich stanie się tańsza to i cena samochodów spadnie.

General Motors zdaje sobie sprawę z tego, że jego akumulatory Voltec, które są montowane do samochodów elektrycznych, muszą być tańsze i bardziej uniwersalne. Chodzi o to, że akumulatory są najdroższą częścią napędu elektrycznego i jeśli produkcja ich stanie się tańsza to i cena samochodów spadnie.

General Motors zdaje sobie sprawę z tego, że jego akumulatory Voltec, które są montowane do samochodów elektrycznych, muszą być tańsze i bardziej uniwersalne. Chodzi o to, że akumulatory są najdroższą częścią napędu elektrycznego i jeśli produkcja ich stanie się tańsza to i cena samochodów spadnie.

Do tego dochodzi jeszcze ich uniwersalność, tak aby pasowały do różnych typów i marek samochodów. Wówczas GM może utrzymać konkurencyjność swoich produktów względem innymi producentów.

Dlatego Chevrolet Volt, który ma się pojawić w 2011 będzie miał zastosowaną trzecią generację akumulatorów. Oszczędność będzie pochodziła z zastosowania mniej skomplikowanych systemów przedłużających życie komórek w bateriach. Pytanie tylko czy, aby nie będziemy musieli szybciej wymienić akumulatorów, bo jak wiemy one są najkosztowniejsze.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy