Nowe reklamy testowane przez Google
Google to internetowy potentat, który swoją siłę opiera przede wszystkim na reklamach. Algorytmy tej firmy sprawiły, że oferty wyświetlane w różnych miejscach sieci są dopasowane do naszych preferencji i historii wyszukiwania, a przynajmniej starają się takie być. Niedawno gigant z Mountain View podzielił Gmaila na zakładki, a teraz chce to jeszcze bardziej wykorzystać w celach reklamowych.
Testowana właśnie funkcja wprowadza nowy sposób wyświetlania reklam pochodzących z zakładki "Oferty". Po kliknięciu w specjalny przycisk, zostaną one zaprezentowane w formie niewielkich obrazków z odpowiednim podpisem. Układ najbardziej przypomina to, co znamy z serwisów oferujących zakupy grupowe.Nowa forma wyświetlania reklam jest aktualnie w fazie testowej i nie wiadomo, czy kiedykolwiek trafi do użytkowników. Wszyscy chętni, którzy chcą na własnej skórze przetestować nowy wygląd, mogą się zapisać w tym miejscu.