HTC postawi na jakość, a nie na ilość w 2012 roku

HTC nie ma ostatnio dobrej passy. Słabe wyniki sprzedażowe telefonów oraz blokada sprzedaży urządzeń w USA nie napawają optymizmem. HTC zmieni więc strategię działania na rynku smartfonów w 2012 roku.

Listopadowe wyniki finansowe firmy HTC są gorsze o 19,60 proc. od analogicznego okresu ubiegłego roku. Firma podjęła już działania, które mają pozwolić jej na kontynuowanie sprzedaży urządzeń mobilnych w Stanach Zjednoczonych.

Zgodnie z informacją podaną przez Jonathana Gellera z serwisu BGR, HTC jest aktualnie w fazie zmiany strategii dotyczącej wydawanych telefonów. W 2012 roku możemy się spodziewać mniejszej liczby smartfonów z logo tajwańskiej firmy. HTC chce postawić na jakość nowych urządzeń mobilnych, a nie na ich ilość. Innymi słowy, nadchodzi koniec czasów, w których co 2-3 miesiące HTC wydaje nowy smartfon, podobny do poprzedniego, tylko po to, aby zyskał on etykietę lepszego.

Aktualna taktyka wydawania jak największej liczby smartfonów z logo HTC nie może być długofalowa - widać to już po wynikach listopadowych firmy. Jak wiadomo, co za dużo, to niezdrowo. To, że producent wydaje tak często nowe wersje modeli, może zniechęcać niektórych do zakupu telefonu HTC. Nie wiem jak wy, ale ja, kupując flagowego smartfona jakiejś firmy, chciałbym mieć pewność, że przez rok będzie on jednym z najlepszych modeli w jej portfolio.

Reklama

Jestem ciekaw, czy postawienie na jakość pociągnie za sobą zmianę designu produktów. Z jednej strony podobieństwo modeli tajwańskiej firmy wpływa na ich rozpoznawalność, z drugiej - wygląd telefonów HTC już mi się przejadł. Na CES 2012 mogą zostać zaprezentowane smartfony o nowej jakości. Możliwe, że HTC przedstawi telefon bliźniaczo podobny do modelu HTC Titan. Istotna różnica będzie taka, że nowy smartfon to pierwszy Windows Phone obsługujący LTE.

Kamil Bąkowski

http://komorkomania.pl

Komórkomania.pl
Dowiedz się więcej na temat: HTC | Smartfon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy