Kosmos

Na Bennu znajdują się porzucone statki kosmiczne?

Zwolennicy teorii spiskowych mają nową pożywkę. Według ich interpretacji, na ostatnich zdjęciach planetoidy Bennu widać budynki, piramidy, a nawet porzucone statki kosmiczne!

Ufolog Scott C. Waring zidentyfikował formacje skalne na Bennu, które w rzeczywistości są ruinami cywilizacji pozaziemskich. Jego zdaniem, wybranie Bennu za cel badań NASA nie jest przypadkowe.

Jako dowód na potwierdzenie swoich rewelacji, Waring opublikował zdjęcia Bennu, które zostały niedawno wykonane przez sondę Osiris-Rex. Czy skały na planetoidzie faktycznie wyglądają nietypowo? Są interesujące, ale na pewno nie przypominają "porzuconych statków kosmicznych".

Jest mało prawdopodobne, że podczas badania Bennu, NASA odkryje dowody istnienia pozaziemskiej cywilizacji. Bennu wciąż jednak zaskakuje astronomów.

Bennu to planetoida należąca do grupy Apolla odkryta 11 września 1999 roku.

Z badań przeprowadzonych przez włoskich astronomów Uniwersytetu w Pizie wynika, że w latach 2169-2199 planetoida zbliży się ośmiokrotnie do Ziemi. Łączne prawdopodobieństwo jej uderzenia w Ziemię w czasie wszystkich ośmiu zbliżeń wynosi 0,037 proc.

Dowiedz się więcej na temat: Kosmos | życie pozaziemskie | planetoida | planetoida Bennu