Okulary Gunnar - wersja dla menedżera

Marka Gunnar wprowadziła na polski rynek serię produktów dedykowanych sektorowi biznesowemu.

Jeden z biznesowych modeli nowych okularów Gunnar
Jeden z biznesowych modeli nowych okularów Gunnarmateriały prasowe

Okulary Gunnar są odpowiedzią na tzw. Syndrom Widzenia Komputerowego, który dotyka co czwartą osobę pracującą przy komputerze. Specjalne szkła, przygotowane przez ekspertów Carl Zeiss Vision, pokryte czternastoma powłokami o różnych specyfikacjach, sprawiają, że dolegliwości związane z CVS (ang. Computer Vision Syndrome) zostają złagodzone po ok. trzech tygodniach użytkowania. Specjalna seria dedykowana nowoczesnym menedżerom - linia Office - została przygotowana z myślą o profesjonalistach, którzy cenią funkcjonalność i designerski wygląd.

- Ze względu na specyfikę sektora biznesowego, która wiąże się z częstymi oficjalnymi spotkaniami, stworzyliśmy linię Office. Oprawki w okularach tej serii zostały przygotowane przez projektantów współpracujących z Apple i utrzymane są w nowoczesnej stylistyce - tłumaczy Łukasz Karnas z GUNNAR Optiks Polska.

Okulary z linii Office dostępne są w największych sieciach dystrybuujących sprzęt elektroniczny w Polsce. Ich cena waha się między 299 zł a 449 zł.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas