Beckham paraduje w samych majtkach

Wydawałoby się, że reklamy przewidziane podczas zaplanowanego na 5 lutego finał Super Bowl skupiają się praktycznie tylko na wątkach motoryzacyjnych. Owszem, gdzieś tam w tłoku przewinie się jakiś spot Pepsi, tudzież innej większej firmy, ale paradoksalnie niemal niemożliwością było znalezienie jakiejś reklamówki, która mniej lub bardziej powiązana byłaby ze... sportem. Nam się jednak udało znaleźć taką jedną, gdzie wykorzystano wizerunek osoby, która mimo wszystko coraz mniej chyba kojarzy nam się ze sportem.

Wydawałoby się, że reklamy przewidziane podczas zaplanowanego na 5 lutego finał Super Bowl skupiają się praktycznie tylko na wątkach motoryzacyjnych. Owszem, gdzieś tam w tłoku przewinie się jakiś spot Pepsi, tudzież innej większej firmy, ale paradoksalnie niemal niemożliwością było znalezienie jakiejś reklamówki, która mniej lub bardziej powiązana byłaby ze... sportem. Nam się jednak udało znaleźć taką jedną, gdzie wykorzystano wizerunek osoby, która mimo wszystko coraz mniej chyba kojarzy nam się ze sportem.

Na swój udział w przerwach pomiędzy zmaganiami podczas finalnego meczu Super Bowl zdecydowała się także firma H&M, który zaangażował wciąż związanego z ekipą LA Galaxy Davida Beckhama do zareklamowania... męskiej bielizny... No cóż...  Ważne choć takiej reklamy doczekali się fani sportu, którzy nomen omen zamierzają oglądać najważniejsze wydarzenie sportowe (!) w USA.

Źródło:

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas