Facebookowe "lajki" na wieszaku

Ubraniowa marka C&A walczy ostatnio w Brazylii o to, aby nadążyć za tak modnymi mediami społecznościowymi. Ostatnio uruchomiła ona bardzo ciekawy projekt - fani marki mogą polubić na Facebooku każdy model ciuchu z osobna, a następnie ilość lajków wyświetla się na prawdziwych wieszakach umieszczonych w sklepach.

Ubraniowa marka C&A walczy ostatnio w Brazylii o to, aby nadążyć za tak modnymi mediami społecznościowymi. Ostatnio uruchomiła ona bardzo ciekawy projekt - fani marki mogą polubić na Facebooku każdy model ciuchu z osobna, a następnie ilość lajków wyświetla się na prawdziwych wieszakach umieszczonych w sklepach.

Ubraniowa marka C&A walczy ostatnio w Brazylii o to, aby nadążyć za tak modnymi mediami społecznościowymi. Ostatnio uruchomiła ona bardzo ciekawy projekt - fani marki mogą polubić na Facebooku każdy model ciuchu z osobna, a następnie ilość "lajków" wyświetla się na prawdziwych wieszakach umieszczonych w sklepach.

Dzięki temu możemy w łatwy sposób wchodząc do sklepu ustalić, który ciuch jest obecnie najmodniejszy i najbardziej podoba się facebookowej braci. Nam pomysł bardzo się podoba.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy