Jesteście piękni czy może przeciętni?

Firma Dove, czyli znana wszystkim kobietom (i nie tylko) firma kosmetyczna, w bardzo intrygujący sposób promuje nie tylko swoje produkty do pielęgnacji ciała, lecz także próbuje uświadomić nam, że powinniśmy być dumni ze swojego ciała, akceptować je i przez to być bardziej...

Firma Dove, czyli znana wszystkim kobietom (i nie tylko) firma kosmetyczna, w bardzo intrygujący sposób promuje nie tylko swoje produkty do pielęgnacji ciała, lecz także próbuje uświadomić nam, że powinniśmy być dumni ze swojego ciała, akceptować je i przez to być bardziej...

Firma Dove, czyli znana wszystkim kobietom (i nie tylko) firma kosmetyczna, w bardzo intrygujący sposób promuje nie tylko swoje produkty do pielęgnacji ciała, lecz także próbuje uświadomić nam, że powinniśmy być dumni ze swojego ciała, akceptować je i przez to być bardziej pewni siebie.

Tym razem Dove wpadło na pomysł, że sprawdzi, jak postrzegamy siebie w kategoriach swojej urody, a więc jesteśmy piękni czy może przeciętni.

Akcję przeprowadzono w centrach handlowych i outletach w pięciu miastach, a mianowicie San Francisco, Szanghaju, Delhi, Londynie i Sao Paulo.

Reklama

Czujne oczy kamer obserwowały, jak na takie okoliczności reagują wybierające się akurat na zakupy mieszkanki tych miast.

Eksperyment potwierdza smutne statystyki, które wskazują, że aż 96 procent przedstawicielek płci pięknej, wcale się taka nie czuje.

Szkoda, bo podobno nie ma brzydkich kobiet, są tylko takie, które o siebie nie dbają. I właśnie takie przesłanie ma akcja Dove.

Zobaczcie powyższy film, a dowiecie się, co myślą o sobie inni ludzie. Zdecydujcie też sami, które wejście byście wybrali.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy