McDonald's ostro walczy o klientów

McDonald's rozpoczął ostrą batalię o klientów, oferując nagrody dla stałych bywalców, dostawy do domu i firm oraz serwowanie śniadań przez całą dobę.

McDonald's rozpoczął ostrą batalię o klientów, oferując nagrody dla stałych bywalców, dostawy do domu i firm oraz serwowanie śniadań przez całą dobę.

McDonald's rozpoczął ostrą batalię o klientów, oferując nagrody dla stałych bywalców, dostawy do domu i firm oraz serwowanie śniadań przez całą dobę.

Póki co, dostawy do domu są realizowane tylko w Ameryce Środkowej, ale już trwają testy, które pozwolą, w następnej kolejności, wprowadzić te udogodnienia także w miastach w Stanach Zjednoczonych, a także w Europie.

W ten sposób McDonald's chce powalczyć z inną popularną siecią barów szybkiej obsługi, czyli Burger Kingiem, który dowozi jedzenie do domu klientów już od ponad roku.

Reklama

Don Tompson, prezes McDonald'sa, chce również wprowadzić całodobową sprzedaż zestawów śniadaniowych, które w tej chwili można zamówić tylko do godziny 10:30.

W restauracjach mają również pojawić się nowe kanapki, zestawy obiadowe i napoje.

 

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama