Moc spektakularnych reklam

Wzrost popularności krótkich filmików w internecie, dzięki takim serwisom jak YouTube, spowodował, że producenci reklam, aby się przebić z promowanym przez siebie produktem, zaczęli wykorzystywać w swoich produkcjach coraz to wymyślniejsze chwyty.

Wzrost popularności krótkich filmików w internecie, dzięki takim serwisom jak YouTube, spowodował, że producenci reklam, aby się przebić z promowanym przez siebie produktem, zaczęli wykorzystywać w swoich produkcjach coraz to wymyślniejsze chwyty.

Wzrost popularności krótkich filmików w internecie, dzięki takim serwisom jak YouTube, spowodował, że producenci reklam, aby się przebić z promowanym przez siebie produktem, zaczęli wykorzystywać w swoich produkcjach coraz to wymyślniejsze chwyty.

Jedne są potwornie śmieszne, drugie dają do myślenia, a jeszcze inne wyglądają prawie jak seriale, ale wszystkie powstają po to, aby przyciągnąć naszą uwagę. To właśnie do perfekcji opanowała firma Lynx reklamująca swoje legendarne dezodoranty.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy