Sukienka z Twittera

Jakiś czas temu ubraniowa marka C&A wymyśliła ciekawą promocję polegającą na wyświetlaniu na wieszakach z ubraniami w sklepie ilości facebookowych lajków zgromadzonych przez dany ciuch w sieci. Ostatnio gwiazdka pop Nicole Scherzinger poszła krok dalej zakładając na siebie sukienkę, która na żywo wyświetlała wpisy z Twittera.

Jakiś czas temu ubraniowa marka C&A wymyśliła ciekawą promocję polegającą na wyświetlaniu na wieszakach z ubraniami w sklepie ilości facebookowych lajków zgromadzonych przez dany ciuch w sieci. Ostatnio gwiazdka pop Nicole Scherzinger poszła krok dalej zakładając na siebie sukienkę, która na żywo wyświetlała wpisy z Twittera.

Jakiś czas temu ubraniowa marka C&A wymyśliła ciekawą promocję polegającą na . Ostatnio gwiazdka pop Nicole Scherzinger poszła krok dalej zakładając na siebie sukienkę, która na żywo wyświetlała wpisy z Twittera.

Suknia została stworzona przez Cute Circuit. Wmontowano w nią szereg diod LED (wiemy, wiemy, dioda LED to pleonazm, ale pisanie samego "LED" nadal nas boli), które podłączone do internetu wyświetlały na żywo twitty zamieszczane w sieci przez fanów gwiazdy. Kreacja została przez piosenkarkę ubrana na adekwatną imprezę - oficjalną premierę sieci 4G operatora EE w Londynie.

Reklama

Wiadomości można było zamieszczać pod hashtagiem "tweetthedress" lub poprzez wiadomość na konto Twittera należące do EE. Wiadomości takie trafiały natychmiast na suknię, choć ciekawi jesteśmy czy była jakaś moderacja. Bo jeśli nie to internetowe trolle naprawdę miały spore pole do popisu.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy