GoTo.com zaczął zarabiać

Serwis wyszukiwawczy GoTo.com zaczął wreszcie zarabiać na siebie. Firma jest na dobrej drodze do osiągnięcia 30% wskaźnika wzrostu dochodów. Wszystko dzięki nowej polityce reklamowej - inne przedsiębiorstwa płacą GoTo.com za pozycje w rankingach. Sprawa jest jednak kontrowersyjna - GoTo.com przestał wyświetlać wyniki wyszukiwań wedle jakichkolwiek algorytmów dopasowanych do pytań internauty,

Serwis wyszukiwawczy GoTo.com zaczął wreszcie zarabiać na siebie. Firma jest na dobrej drodze do osiągnięcia 30% wskaźnika wzrostu dochodów. Wszystko dzięki nowej polityce reklamowej - inne przedsiębiorstwa płacą GoTo.com za pozycje w rankingach. Sprawa jest jednak kontrowersyjna - GoTo.com przestał wyświetlać wyniki wyszukiwań wedle jakichkolwiek algorytmów dopasowanych do pytań internauty,

a zaczął po prostu pokazywać opłacone informacje. Gdyby wszystkie wyniki poszukiwań powstawały w ten sposób, nie byłoby w zasadzie różnicy między nimi, a płatnymi reklamami. Ponadto, choć firm jasno podaje swoje zasady na witrynie, nie podaje dokładnego indeksu klientów, trudno więc odróżnić informację prawdziwą od sponsorowanej.

(Enter)

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy