Reklama

HBO Max kończy z darmowym tygodniem

Amerykański gigant telewizyjny idzie w ślady konkurencyjnego Netflixa i kasuje możliwość bezpłatnego tygodniowego okresu próbnego.

Platformy streamingowe wykorzystują wiele sposób by przyciągnąć nowych klientów. Szalenie popularną metodą jest umożliwienie korzystania z serwisów przez pewien okres próbny. Ma to na celu umożliwienie wahającym się użytkownikom zapoznanie się z ofertą. Wszystko jednak wskazuje, że rozwiązanie to powoli odchodzi do lamusa. 

Niedawno o zakończeniu oferty bezpłatnego okresu próbnego poinformował Netflix. W oświadczeniu rzecznik platformy powiedział: "Przyglądamy się różnym promocjom marketingowym, aby przyciągnąć nowych użytkowników i zapewnić im wspaniałe wrażenia z korzystania z serwisu Netflix".

Reklama

Teraz na podobne rozwiązanie zdecydowało się HBO, które na serwisie HBO Max nie będzie już oferować klientom bezpłatnego tygodniowego okresu próbnego. Firma twierdzi, że decyzja została podyktowana zmianami w branży, a amerykański gigant podąża śladami innych usług, takich jak wspomniany na początku Netflix.

Niektóre przecieki wskazują jednak, że decyzja ma wiele wspólnego z nadchodzącą premierą "Wonder Woman 1984". HBO chce uniemożliwić klientom nadużywanie tygodniowego okresu próbnego do obejrzenia filmu przed anulowaniem subskrypcji.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: HBO | sVOD | Netflix

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama