McDonald's testuje usługę PayPal
Po tym jak w zeszłym tygodniu okazało się, że Square rozpoczął współpracę ze Starbucksem w celu przetestowania nowego rodzaju mobilnych płatności, nie trzeba było długo czekać na ruch PayPala. 30 francuskich McDonaldów testuje właśnie nową metodę płatności przy pomocy tej platformy.

Rzeczniczka McDonalda oświadczyła, że testowana właśnie technologia na rynku "pojawi się za około 24 miesiące". A jest się o co bić - analitycy przewidują, że ludzie coraz częściej płacić będą za drobne usługi przy pomocy mobilnych "portfeli" - aplikacji komórkowych.
Według Reutersa PayPal ma już podpisane porozumienia z piętnastoma dużymi sieciami handlowymi, ale to właśnie McDonald's miałby być ich najcenniejszą zdobyczą. Jeśli PayPalowi udałoby się nakłonić klientów McDonalda do korzystania z ich usług, mogliby być pewni ogromnego obrotu, a co za tym idzie dużych zysków.