Multimedia Polska: Negocjuj cenę internetu

"Pokaż, ile płacisz za internet, a zaoferujemy Ci niższą stawkę" – tak można w skrócie podsumować najnowszą ofertę Multimedia Polska. Operator umożliwił właśnie klientom negocjowanie stawek za dostęp do internetu. To pierwsza taka oferta na rynku. Można powiedzieć, że spełniło się marzenie wszystkich, którzy chcą decydować o tym, ile zapłacą za internet.

Multimedia Polska, drugi pod względem liczby abonentów operator kablowy w kraju, wystartował właśnie z propozycją, której dotąd nie zaoferował żaden duży konkurent. Spółka wprowadziła możliwość wynegocjowania ceny niższej niż u konkurencji. Wystarczy, że klient udokumentuje, na podstawie faktury za ubiegły miesiąc, wysokość abonamentu, jaki płaci u innego dostawcy.

- Uruchomiliśmy specjalne mechanizmy promocyjne, które pozwalają klientom negocjować  niższy abonament za Internet, niż płacą u obecnego dostawcy. Co więcej, prawie zawsze uzyskany rabat będzie szedł w parze z istotnym podwyższeniem klientowi przepływności do 30, 60 a nawet 120 Mb/s - mówi Piotr Styczek, Dyrektor Departamentu Marketingu i Produktów Multimedia Polska.

Ile możemy wynegocjować? To zależy od prędkości posiadanego internetu, wysokości płaconego abonamentu oraz długości umowy, jaką klient będzie chciał zawrzeć z Multimedia Polska (12 lub 24 miesiące). Im wyższy abonament i prędkość posiadanego u konkurencji Internetu, tym większego rabatu możemy się spodziewać. Jednym słowem, warto zrobić powtórkę z teorii negocjacji przed wybraniem się do Biura Obsługi Klienta.

To kolejna oferta Multimedia Polska, która ma przyciągnąć klientów internetowych. Wcześniej spółka zaoferowała umowy na czas nieokreślony. - Umowy na czas nieokreślony dają klientowi możliwość decydowania o tym, jak długo chce korzystać z usługi, możliwość negocjowania ceny - ile chce płacić. Klient może zdecydować, która opcja jest dla niego bardziej atrakcyjna i wybrać jedną z tych dwóch ofert - mówi Piotr Stryczek.

Oferta umów negocjowanych jest skierowana do nowych i obecnych klientów, którzy nie korzystają z usługi internetowej Multimedia Polska.

Reklama

Źródło informacji

SatKurier
Dowiedz się więcej na temat: Internet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy