Platforma nc+ i nowy kanał komunikacji abonenckiej
Na oficjalnym profilu nc+ w serwisie społecznościowym Facebook stworzona została zakładka „e-obsługa”, poprzez którą abonenci mogą kontaktować się on-line z konsultantami nc+ w sprawach związanych z usługami platformy.
Dzięki zakładce "e-obsługa" na facebookowym profilu nc+, konsultanci są dostępni dla abonentów codziennie od godziny 7:00 do 22:00. -Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów i właśnie z myślą o nich uruchomiliśmy nowy kanał kontaktu - mówi Piotr Sikorski, dyrektor ds. zarządzania relacjami z klientem platformy nc+. -Zakładka "e-obsługa" daje możliwość kontaktu on-line z konsultantem, który pomoże w sprawach technicznych, dotyczących umowy, oferty platformy czy płatności.
Aby skorzystać z pomocy w "e-obsłudze" wystarczy po zalogowaniu na swoje konto w serwisie społecznościowym Facebook wejść w zakładkę i podać swój numer PESEL lub numer abonenta. Dla wygody abonentów wymagany jest tylko jeden z nich, dzięki temu z pomocy konsultanta mogą korzystać osoby nie będące polskimi obywatelami, a także te nie pamiętające swojego numeru abonenta.
-Jako lider nowoczesnych rozwiązań technologicznych na polu telewizyjnym, czujemy się zobowiązani do wprowadzania nowoczesnych rozwiązań również w zakresie komunikacji z klientami - dodaje Arkadiusz Mierzwa, dyrektor działu komunikacji i PR platformy nc+. -Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach powszechny sposób komunikacji. Dlatego naturalnym krokiem było dla nas uruchomienie unikalnego i prostego rozwiązania, dzięki któremu chcemy zwiększać satysfakcję naszych abonentów .