Acer skorzysta z pomocy doktora

Spółka Acer Europe AG poinformowała, że w celu obniżenia kosztów napraw gwarancyjnych oraz świadczenia usług nawiązała współpracę z firmą PC-Doctor, specjalizującą się w oprogramowaniu diagnostycznym.

article cover
AFP

W ramach współpracy, oprogramowanie PC-Doctor Network Factory zostanie zaimplementowane w regionalnych centrach serwisowych Acer w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce, i zostanie zintegrowane z programem zarządzania relacjami z klientami Acer. W pełni zintegrowane rozwiązanie będzie używane zarówno w punktach serwisowych należących do firmy Acer, jak również w autoryzowanych punktach prowadzonych przez inne firmy.

- Dążymy do zapewnienia naszym klientom najwyższego poziomu usług i mamy takie same oczekiwania w stosunku do naszych narzędzi diagnostycznych - powiedział Mario Fazio, dyrektor ds. globalnej obsługi klienta w firmie Acer.

Implementowanie oprogramowania PC Doctor rozpoczęło się w lipcu w niemieckim Centrum Serwisowym Acer, gdzie rozwiązanie to było testowane przez ostatni kwartał roku 2008. Następnie, wdrożenia zostaną przeprowadzone w Centrach Serwisowych we Włoszech, Czechach oraz Francji. Umowa z firmą PC Doctor ma charakter globalny, dlatego do roku 2010 oprogramowanie zostanie wdrożone we wszystkich Centrach Serwisowych Acer na całym świecie.

Oprogramowanie PC-Doctor Network Factory łączy funkcje diagnostyczne z technologiami baz danych i sieciowymi, dzięki czemu umożliwia centralne monitorowanie napraw i zarządzanie nimi, a także rejestrowanie wyników testów w celu efektywniejszego przetwarzania informacji z centrów serwisowych. Uzyskane w ten sposób cenne dane mogą być analizowane przez firmę Acer w celu ciągłego doskonalenia procesów serwisowych.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas