Apple oferuje darmową naprawę sprzętów osobom poszkodowanym przez huragan Harvey?

Według serwisu 9to5Mac, Apple, oprócz pomocy finansowej, świadczy również darmowe usługi serwisowe dla ofiar śmiercionośnego żywiołu.

W wyniku niszczycielskiej siły huraganu Harvey, który nawiedził pod koniec sierpnia Teksas, ponad pół miliona rodzin straciło dach nad głową. Żywioł spowodował olbrzymie straty, setki osób zostało rannych, a ponad 60 zginęło. W pomoc poszkodowanym angażują się różne instytucje i firmy, w tym także Apple, które przeznaczyło dwa miliony dolarów na zbiórkę charytatywną. 

Jak informują amerykańskie media, to jednak nie jedyna forma pomocy niesiona przez korporację z Cupertino. Według nieoficjalnych informacji, udziela ona również darmowych napraw serwisowych i wymian sprzętu, który został zalany lub uszkodzony w wyniku huraganu (zwykła gwarancja nie uwzględnia takich przypadków).

W akcję pomocy poszkodowanym przez huragan zaangażowane jest także T-Mobile i sieć Verizon, które umożliwiają darmowe korzystanie z sieci osobom znajdującym się w ośrodkach pomocy i centrach kryzysowych. Microsoft z kolei przelał na konto Czerwonego Krzyża 100 tysięcy dolarów. 

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Apple | Huragan
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama