Ostatnia szansa Samych Swoich
Nad siecią Sami Swoi, której operatorem jest spółka Polkomtel, wisiały już nieraz czarne chmury. Mówiło się nawet, że zniknie z polskiego rynku telekomunikacyjnego. Samym Swoim dano jednak jeszcze jedną szansę - pisze "Puls Biznesu".
Sieć Sami Swoi była odpowiedzią Polkomtela na wejście na rynek sieci Heyah (PTC). Jak wylicza "Puls Biznesu", sieci nie pomogły atrakcyjne stawki za rozmowy (24 groszy - rozmowa w ramach sieci i na sieci stacjonarne oraz 66 groszy na pozostałe połączenia), rozbudowana sieć dystrybucji, ani nawet zatrudnienie Michała Wiśniewskiego do promocji marki.
W mediach prezes Polkometla mówił nawet o planach likwidacji marki. Ostatnio dano jednak marce Sami Swoi jeszcze jedną szansę. Teraz marka jest kreowana na bardziej rodzinną - w reklamach występuje babcia i jej wnuki.