Ostatnia szansa Samych Swoich

Nad siecią Sami Swoi, której operatorem jest spółka Polkomtel, wisiały już nieraz czarne chmury. Mówiło się nawet, że zniknie z polskiego rynku telekomunikacyjnego. Samym Swoim dano jednak jeszcze jedną szansę - pisze "Puls Biznesu".

article cover
AFP

Sieć Sami Swoi była odpowiedzią Polkomtela na wejście na rynek sieci Heyah (PTC). Jak wylicza "Puls Biznesu", sieci nie pomogły atrakcyjne stawki za rozmowy (24 groszy - rozmowa w ramach sieci i na sieci stacjonarne oraz 66 groszy na pozostałe połączenia), rozbudowana sieć dystrybucji, ani nawet zatrudnienie Michała Wiśniewskiego do promocji marki.

W mediach prezes Polkometla mówił nawet o planach likwidacji marki. Ostatnio dano jednak marce Sami Swoi jeszcze jedną szansę. Teraz marka jest kreowana na bardziej rodzinną - w reklamach występuje babcia i jej wnuki.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas