Jajka Versace i salami Louis Vuitton. Peddy Mergui i jego fikcja premium
Jajka z metką Versace, kiełbasa Louis Vuitton, makaron od Ferrari, czy herbatnik Dolce&Gabbana - to tylko niektóre wizje produktów codziennego użytku brandowanych przez znane marki, które prezentuje nam Peddy Mergui. "Te firmy nie sprzedają nam produktu, lecz styl życia" - podkreśla izraelski artysta, który puścił wodze wyobraźni i postanowił pokazać nam, jak mogłyby wyglądać całkiem zwyczajne rzeczy, podane nam jako wyroby z półki "premium". Jego wystawę zatytuowaną "Wheat is Wheat is Wheat" można obejrzeć wybierając się do Muzeum Rękodzieła i Dizajnu w San Francisco albo po prostu przeglądając naszą galerię zdjęć.
Jajka Versace i salami Louis Vuitton. Peddy Mergui i jego fikcja premium
Jajka z metką Versace, kiełbasa Louis Vuitton, makaron od Ferrari, czy herbatnik Dolce&Gabbana - to tylko niektóre wizje produktów codziennego użytku brandowanych przez znane marki, które prezentuje nam Peddy Mergui. "Te firmy nie sprzedają nam produktu, lecz styl życia" - podkreśla izraelski artysta, który puścił wodze wyobraźni i postanowił pokazać nam, jak mogłyby wyglądać całkiem zwyczajne rzeczy, podane nam jako wyroby z półki "premium". Jego wystawę zatytuowaną "Wheat is Wheat is Wheat" można obejrzeć wybierając się do Muzeum Rękodzieła i Dizajnu w San Francisco albo po prostu przeglądając naszą galerię zdjęć.