Bransoletka MICA trafia do sprzedaży

Opening Ceremony i Intel przedstawiły pełną listę funkcji urządzenia MICA (My Intelligent Communication Accessory) - inteligentnego, stylowego, luksusowego dodatku, który prezentuje zupełnie nową jakość urządzeń "wearable". MICA jest inteligentną bransoletką, umożliwiającą nowoczesnym kobietom dostęp do wiadomości tekstowych, powiadomień Yelp i Gmail, wydarzeń z Facebooka oraz Kalendarza Google za pośrednictwem dyskretnych powiadomień dostarczanych bezpośrednio na nadgarstek.

Bransoletka MICA będzie sprzedawana tylko w USA (przynajmniej na razie)
Bransoletka MICA będzie sprzedawana tylko w USA (przynajmniej na razie)materiały prasowe

Kobiecy dodatek technologiczny będzie dostępny na początku grudnia w Stanach Zjednoczonych, w butikach Opening Ceremony w Nowym Jorku i Los Angeles, wybranych salonach Barneys New York oraz internetowych sklepach OpeningCeremony.us i Barneys.com.

Na podstawie badań rynku i rozmów z branżowymi ekspertami Intel i Opening Ceremony stworzyły projekt i zarys funkcjonalności bransoletki MICA dla kobiety, która jest zawsze w ruchu i lubi pozostawać w kontakcie z bliskimi, a zarazem bardzo ceni modę. Dzięki szafirowemu ekranowi dotykowemu użytkowniczki mogą łatwo przeglądać treści. Alarmy wibracyjne, lista kontaktów VIP i konfigurowalne szybkie odpowiedzi, a także powiadomienia przekazywane prosto na nadgarstek, eliminują konieczność szukania telefonu w torebce czy przerywania spotkań.

  • Wiadomości: MICA zapewnia dostęp do wiadomości tekstowych i powiadamia o przychodzących e-mailach od "ważnych kontaktów" oznaczonych w Gmailu. Użytkowniczki mogą odrzucić powiadomienia oraz szybko odpowiedzieć, używając szablonów o treści, którą można dowolnie zmieniać.
  • Powiadomienia kalendarza i wydarzeń: MICA wyświetla powiadomienia Kalendarza Google i wydarzeń Facebooka, pozwalając użytkownikom na akceptację lub odrzucenie spotkań.
  • Osobisty concierge: MICA oferuje inteligentne przypomnienia "Time To Go" (TTG), opracowane przez firmy TomTom i Intel, które zmieniają się dynamicznie, w zależności od lokalizacji, aby uwzględnić czas potrzebny na dotarcie na kolejne spotkanie. MICA zapewnia także dostęp do lokalnego wyszukiwania Yelp, wraz z recenzjami i ocenami odwiedzających. Użytkowniczki bransoletki MICA mogą więc używać usługi Yelp do odnajdywania restauracji, sklepów i innych miejsc w okolicy.
  • Powiadomienia priorytetowe: po zdefiniowaniu listy kontaktów VIP powiadomienia i wiadomości tekstowe są filtrowane. Alarmy wibracyjne dyskretnie informują użytkowniczkę o nowych powiadomieniach.
  • Design: najwyższej klasy design urządzenia MICA to zupełnie nowa jakość w porównaniu do tradycyjnych urządzeń wearable. MICA ma luksusowe wykończenie z powłoką z 18-karatowego złota oraz zakrzywiony ekran dotykowy z szafirowym szkłem. Dostępna będzie w dwóch wersjach: z czarną skórą węża, perłami z Chin i lapisem z Madagaskaru lub z białą skórą węża, tygrysim okiem z Afryki Południowej i obsydianem z Rosji.
  • Konfiguracja i bezpieczeństwo: bransoletka umożliwia zdalny dostęp i blokadę, pozwala na zlokalizowanie urządzenia i konfigurację za pośrednictwem strony internetowej.
  • Dwuletnia usługa transferu danych w AT&T, opłacona przez Intela: w Stanach Zjednoczonych MICA jest podłączona do sieci AT&T, a cena bransoletki uwzględnia dwuletnią usługę transferu danych.

Bransoletka pozwala na 2 dni pracy bez konieczności ładowania. MICA będzie sprzedawana tylko na terenie Stanów Zjednoczonych za 495 dol.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas