ZEW wspiera Movember: Zacznijmy rozmowę o męskim zdrowiu!
W listopadzie ZEW for men po raz kolejny wspiera coroczną akcję Movember - międzynarodową inicjatywę, której celem jest zmiana podejścia mężczyzn do zdrowia intymnego, badań i diagnostyki nowotworu jąder i prostaty. Wspólnie z organizatorem polskiej kampanii - Fundacją Kapitan Światełko, marka będzie podnosić świadomość społeczną na temat problemów zdrowotnych mężczyzn oraz zachęcać do dbania o siebie, swoje zdrowie fizyczne i psychiczne. ZEW for men wspiera Movember Polska również finansowo - 1 zł ze sprzedaży każdego produktu w listopadzie przeznacza na akcję Fundacji Kapitan Światełko.
Listopad to miesiąc profilaktyki zdrowotnej mężczyzn. Czas, w którym zwraca się szczególną uwagę na badanie męskich nowotworów. Movember to coroczna, trwająca miesiąc akcja polegająca na podnoszeniu świadomości społecznej na temat raka prostaty i jąder, na które co roku w Polsce choruje kilka tysięcy mężczyzn.
Nie tylko zdrowie fizyczne, ale także psychiczne mężczyzn jest zagrożone - każdego roku ponad 5000 Polaków odbiera sobie życie, z czego 85 proc. to mężczyźni. Faceci dużo rzadziej rozmawiają o swoim zdrowiu i rzadziej korzystają z porad specjalistów, dlatego w tym roku w ramach akcji Movember poruszany jest także temat zdrowia psychicznego. Kampania obejmuje również kobiety, dzięki którym wykrywane jest blisko 80 proc. przypadków męskich nowotworów.
Wcześnie wykryta choroba nie musi oznaczać wyroku - jest łatwo wyleczalna, dlatego też podczas Movember Polska w wielu placówkach w całej Polsce można skorzystać ze zniżki na badania profilaktyczne pod kątem zdrowia jąder i prostaty.
Marka ZEW for men również dokłada swoją cegiełkę - 1 zł ze sprzedaży każdego produktu zakupionego w sklepie online poczujzew.pl w dniach 1-26 listopada marka przeznacza na kampanię Movember Fundacji Kapitan Światełko. ZEW for men zachęca również do ratującej życie profilaktyki, kontrolnych wizyt lekarskich i regularnego "brania spraw w swoje ręce", czyli samobadania się.
Przez cały listopad w ramach Movember trwa akcja zapuszczania przez mężczyzn wąsa - symbolu akcji, której celem sprowokowanie do dyskusji o męskim zdrowiu oraz zachęcenie innych facetów do badań i dbania o swoje samopoczucie.
Jako marka tworząca produkty dla mężczyzn dużo czasu poświęcamy na eksplorację ich potrzeb. Ważne jest dla nas, aby panowie nie zaniedbywali swojego zdrowia i samopoczucia. Podobnie jak zadbanego zarostu nie uzyska się bez codziennej pielęgnacji, tak nie można żyć w dobrym zdrowiu zapominając o profilaktyce. W ZEW for men wiemy jak ważne jest dbanie o siebie w różnych obszarach. Naturalne więc było dla nas połączenie sił z Fundacją Kapitan Światełko i wsparcie akcji Movember. - komentuje Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men.