Asystencik 3.0 - pierwsze polskie narzędzie AI, które wspiera marketing online
To oficjalne. Sztuczna inteligencja jest teraźniejszością. Narzędzia AI towarzyszą ludziom już niemal na każdym kroku. Coraz śmielej wkraczają także do biznesu, wspierając przedsiębiorców w marketingu i komunikacji online. Jednym z najnowszych rozwiązań na polskim rynku jest Asystencik 3.0 - aplikacja stworzona przez Dawida Pasternaka, która samodzielnie tworzy spójne treści marketingowe.

Narzędzie od praktyka biznesu
Autorem aplikacji Asystencik 3.0 jest Dawid Pasternak - marketer i trener biznesowy, który od ponad dekady szkoli przedsiębiorców w zakresie marketingu internetowego. Jak podkreśla, inspiracją do stworzenia Asystencika 3.0 były rozmowy z właścicielami firm, którzy często borykają się z brakiem czasu, pomysłów i zasobów do prowadzenia regularnych działań w sieci.
Zależało mi, aby każdy – niezależnie od budżetu i doświadczenia – miał dostęp do jakościowych treści marketingowych. Asystencik 3.0 daje możliwość budowania komunikacji firmy w sposób spójny i merytoryczny, bez konieczności zatrudniania dużego zespołu
30 sposobów na szybszy marketing
Aplikacja skupia w jednym miejscu ponad trzydzieści różnych funkcji, które wspierają prowadzenie działań online. Wśród nich są:
- generatory postów, reklam i opisów ofert,
- narzędzia do tworzenia rolek, stories czy karuzel na social media,
- opcje kreatywne, jak np. storytelling czy tworzenie krótkich tekstów fabularnych.
Kluczowym elementem jest tzw. AI Trening - moduł, który uczy się języka branży użytkownika, jego celów biznesowych i stylu komunikacji. Dzięki temu generowane treści są dopasowane do specyfiki firmy i spójne z jej wizerunkiem. To ważne, bo estetyka językowa i powtarzalność w treściach publikowanych w social mediach, budują rozpoznawalność, ale i zaufanie do marki.
W aplikacji dostępny jest również "Wirtualny Dawid" - interaktywny chat, dostępny 24/7, który na bieżąco odpowiada na pytania i pomaga w ewentualnych wyzwaniach. Choć to nie koniec. Twórca narzędzia proponuje cotygodniowe spotkania online z użytkownikami. Podczas takich wydarzeń edukuje w zakresie obsługi aplikacji i odpowiada na bieżące pytania.
Dlaczego przedsiębiorcy zwracają na niego uwagę?
Pierwsze opinie użytkowników wskazują, że Asystencik 3.0 pozwala znacząco skrócić czas pracy nad treściami i daje większą swobodę w testowaniu nowych pomysłów. Sprawdza się zarówno w e-commerce, usługach beauty, edukacji online, jak i wśród freelancerów czy małych firm usługowych.
"Dzięki temu narzędziu twórcy, marketerzy czy właściciele firm mogą szybciej sprawdzać nowe koncepcje, tworzyć treści dopasowane do odbiorców i sprawniej planować działania. To nie tylko kwestia wygody, ale i realnej przewagi konkurencyjnej - bo w dzisiejszym świecie wygrywają ci, którzy potrafią działać efektywnie i reagować na zmiany w czasie rzeczywistym. Nic dziwnego, że użytkownicy Asystencka 3.0 nazywają go prawdziwym game changerem w biznesie" - podsumowuje Pasternak.
AI w codziennym marketingu
Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji nie są już przyszłością - stały się częścią codziennych procesów w biznesie. Asystencik 3.0 to doskonały przykład polskiego narzędzia, które w praktyczny sposób pokazuje, jak AI może stać się wsparciem dla przedsiębiorców. Pozwala zaoszczędzić czas i skupić się na tym, co najważniejsze - budowaniu relacji z klientami i rozwoju firmy.
Artykuł sponsorowany







