Lotus C-01: Dwukołowy obiekt westchnień
Brytyjska firma Lotus w swojej 62-letniej historii nigdy nie produkowała motocykli. Ale gdy w końcu postanowiła spróbować swego szczęścia w branży dwuśladów, po prostu opadły nam szczęki. Projekt, o którym mówimy nazywa się Lotus C-01, a jego autorem jest Daniel Simon. Młody, a zarazem niezwykle utalentowany niemiecki projektant. To właśnie on odpowiada za fenomenalne wręcz połączenie stylistyki retro z nowoczesną technologią. Za napędzanie nowego C-01 odpowiadać ma dwucylindrowy, dwustukonny motor o pojemności 1100 ccm. Cena nie została jeszcze podana do publicznej wiadomości. W siedzibie Lotusa nie spodziewano się aż tak entuzjastycznej reakcji. Po prezentacji modelu do firmy nadeszły tysiące zapytań i zamówień (!) na motocykl. Niestety nie wszystkie zostaną zrealizowane. Firma planuje bowiem wyprodukować jedynie 100 egzemplarzy nowego sportowego motocykla. Zanosi się więc na to, że dla większości marzących o C-01 pozostanie on na zawsze jedynie obiektem westchnień.

Lotus C-01: Dwukołowy obiekt westchnień
Brytyjska firma Lotus w swojej 62-letniej historii nigdy nie produkowała motocykli. Ale gdy w końcu postanowiła spróbować swego szczęścia w branży dwuśladów, po prostu opadły nam szczęki. Projekt, o którym mówimy nazywa się Lotus C-01, a jego autorem jest Daniel Simon. Młody, a zarazem niezwykle utalentowany niemiecki projektant. To właśnie on odpowiada za fenomenalne wręcz połączenie stylistyki retro z nowoczesną technologią. Za napędzanie nowego C-01 odpowiadać ma dwucylindrowy, dwustukonny motor o pojemności 1100 ccm. Cena nie została jeszcze podana do publicznej wiadomości. W siedzibie Lotusa nie spodziewano się aż tak entuzjastycznej reakcji. Po prezentacji modelu do firmy nadeszły tysiące zapytań i zamówień (!) na motocykl. Niestety nie wszystkie zostaną zrealizowane. Firma planuje bowiem wyprodukować jedynie 100 egzemplarzy nowego sportowego motocykla. Zanosi się więc na to, że dla większości marzących o C-01 pozostanie on na zawsze jedynie obiektem westchnień.











